ZP/13/2023 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zdania pod nazwą „Remont budynku Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Myśliborskiej 30 – I ETAP”. - Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim

Wyszukiwarka
Ustawienia
ZP/13/2023 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zdania pod nazwą „Remont budynku Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Myśliborskiej 30 – I ETAP”.
2023-05-11 11:25
Gorzów Wlkp. dnia 10.05.2023r.
Sprawa Nr ZP/13/2023
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty
do zamówienia o wartości zamówienia nieprzekraczającego 130 000.00 zł netto tj. poniżej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019)
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp.
ul. Chopina 52 bl. 10
66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 095/ 7256 855/403
adres strony internetowej: www.gorzow-wlkp.sr.gov.pl
2. Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą „Remont budynku Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Myśliborskiej 30 – I ETAP”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4-8.
3. Termin realizacji zamówienia
Okres realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia określa się od daty podpisania umowy na realizację zadania pn. „Remont budynku Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Myśliborskiej 30” do daty dokonania odbioru końcowego prac będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego oraz usunięcia usterek i wad włącznie z udziałem w przeprowadzeniu odbioru po usterkowego i pogwarancyjnego.
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru rozpoczyna się w dniu podpisania umowy na wykonanie zadania.
4. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane w ofercie:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1) Dysponuje osobą – przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującą roboty budowlane w branży: ogólnobudowlanej – posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i doświadczenie tj.: co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego i udział w realizacji co najmniej 1-go obiektu kubaturowego - przebudowa lub modernizacja w branży: ogólnobudowlanej o powierzchni minimum 1 000 m2;
a) Osoba wskazana powyżej winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
b) Inspektor nadzoru zobowiązany jest do załączenia do niniejszej oferty wykazu usług wraz z referencjami potwierdzających wykonywanie prac związanych z nadzorowaniem robót wskazanych powyżej.
c) Zamawiający wymaga, aby do oferty załączono dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień.
d) Zamawiający wymaga załączenia do oferty odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) Oferent zobowiązany jest posiadać aktualny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa – odpis załączony powinien być od składanej oferty.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy który:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3) Wykonawca winien przedstawić następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wykaz usług wraz z referencjami o których mowa w pkt. 4 ppkt. 1 lit. b)
b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień o których mowa w pkt. 4 ppkt. 1 lit. c), d).
Złożone dokumenty mogą być przedstawione w postaci skanu w formacie pdf.
4) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu do ich złożenia w wyznaczonym terminie.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
2) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia składa ofertę na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1.
3) Do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. 4 ppkt. 1 lit. c), d).
4) Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5) Złożenie przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
6) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
8) Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Ogólne warunki umowy:
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Treść umowy zostanie uzgodniona z wybranym Wykonawcą.
7. Kryteria wyboru:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp.
Nazwa kryterium
Znaczenie kryterium w %
Liczba możliwych punktów do uzyskania
1
Cena
60%
60
2
Dyspozycyjność Inspektora Nadzoru
40%
40
1) Cena - 60%
w kryterium tym punkty przyznawane będą w następujący sposób:
Cn
C = --------------- x 60
Co
C - przyznane punkty w kryterium cena
Cn - najniższa cena oferowana (brutto) za spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
Co – cena oferty ocenianej (brutto)
W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
2) Dyspozycyjność Inspektora – 40%
Obowiązkiem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jest obecność na placu budowy przynajmniej 1 raz w tygodniu. W razie wystąpienia konieczności, inspektor nadzoru, stawi się na placu budowy na każde wezwanie Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia), również w sytuacji, gdy wezwanie to obejmowało będzie czas ponad zaoferowane, obowiązkowe obecności. Inspektor nadzoru musi być obecny na placu budowy i przebywać na nim w sposób zapewniający prawidłowe i rzetelne wykonywanie obowiązków umownych. W formularzu ofertowym Wykonawca może zaoferować dodatkową obowiązkową ilość dni pobytu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na placu budowy.
Za każdy dodatkowy dzień, Wykonawcy zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym podziałem:
a) za 2 dodatkowe dni pobytu na placu budowy – 40 pkt
b) za 1 dodatkowy dzień pobytu na placu budowy – 20 pkt
c) za brak dodatkowych dni pobytu na placu budowy – 0 pkt
3) Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, dyspozycyjności Inspektora Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
8. Termin i miejsce złożenia oferty cenowej:
Ofertę (formularz ofertowy) należy:
1) przesłać e-mailem w terminie do 19.05.2023r. do godz.15:00 na adres: zamowienia@gorzow-wlkp.sr.gov.pl w tytule „POSTĘPOWANIE ZP/13/2023”
2) złożyć osobiście w Biurze Podawczym w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Chopina 52 bl. 10 p. 117 (parter) w terminie do 19.05.2023r. do godz.15:00.
Oferta powinna być złożona w zaklejonej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego, na adres:
Oznaczenie wykonawcy
Oddział Gospodarczy
Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp.
ul. Chopina 52 bl. 10
66-400 Gorzów Wlkp.
Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą „Remont budynku Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Myśliborskiej 30 – I ETAP”.
POSTĘPOWANIE : ZP/13/2023
Nie otwierać przed: 19.05.2023r. godz. 15:00
9. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:
1) Justyna Pastwa - tel. 95/ 7256 855, e-mail: zamowienia@gorzow-wlkp.sr.gov.pl
2) Jakub Burchardt – tel. 95 / 7256 403, e-mail: zamowienia@gorzow-wlkp.sr.gov.pl
Dyrektor
Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
Załączniki:
Nr 1 – formularz ofertowy
Nr 2 - wykaz wykonanych usług
Nr 3 – wykaz osób
Nr 4 – dokumentacja projektowa
Nr 5 – specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót
Nr 6 – przedmiar robót
Nr 7 – rysunki techniczne
Nr 8 – skrócony opis przedmiotu zamówienia
Nr 9 – Klauzula RODO
Dokumentacja do pobrania Zał. 4-7:
Pliki do pobrania
- Zaproszenie (Plik pdf, 156.83 KB) otwiera się w nowym oknie
- Zał. 1 Formularz ofertowy (Plik docx, 32.19 KB) otwiera się w nowym oknie
- Zał. 2 Wykaz usług (Plik docx, 15.71 KB) otwiera się w nowym oknie
- Zał. 3 Wykaz osób (Plik docx, 16.45 KB) otwiera się w nowym oknie
- Zał. 8 Skrócony OPZ (Plik pdf, 90.71 KB) otwiera się w nowym oknie
- Zał. 9 RODO (Plik pdf, 76.63 KB) otwiera się w nowym oknie
- Wynik Postępowania (Plik pdf, 394.61 KB) otwiera się w nowym oknie
- Informacja o unieważnieniu postępowania (Plik pdf, 164.12 KB) otwiera się w nowym oknie
Rejestr zmian dla: ZP/13/2023 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zdania pod nazwą „Remont budynku Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Myśliborskiej 30 – I ETAP”.
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim
- Wytworzył:
- Jakub Burchardt
- Opublikował:
- Jakub Burchardt
- Dokument z dnia:
- 2023-06-30 09:32:02
- Publikacja w dniu:
- 2023-06-30
- Zmiany:
- Podejrzyj
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim
- Wytworzył:
- Z-ca Kierownika Oddziału Gospodarczego
- Opublikował:
- Jakub Burchardt
- Dokument z dnia:
- 2023-06-07 13:07:18
- Publikacja w dniu:
- 2023-06-07
- Zmiany:
- Podejrzyj
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim
- Wytworzył:
- Administrator
- Opublikował:
- Administrator
- Dokument z dnia:
- 2023-05-11 11:32:27
- Publikacja w dniu:
- 2023-05-11
- Zmiany:
- Podejrzyj
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim
- Wytworzył:
- Administrator
- Opublikował:
- Administrator
- Dokument z dnia:
- 2023-05-11 11:29:27
- Publikacja w dniu:
- 2023-05-11
- Zmiany:
- Podejrzyj
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim
- Wytworzył:
- Jakub Burchardt
- Opublikował:
- Jakub Burchardt
- Dokument z dnia:
- 2023-05-11 11:27:10
- Publikacja w dniu:
- 2023-05-11
- Zmiany:
- Podejrzyj
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim
- Wytworzył:
- Jakub Burchardt
- Opublikował:
- Jakub Burchardt
- Dokument z dnia:
- 2023-05-11 11:20:45
- Publikacja w dniu:
- 2023-05-11
- Zmiany:
- Podejrzyj
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim
- Wytworzył:
- Administrator
- Opublikował:
- Administrator
- Dokument z dnia:
- 2023-05-11 11:13:11
- Publikacja w dniu:
- 2023-05-11
- Zmiany:
- Podejrzyj
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim
- Wytworzył:
- Administrator
- Opublikował:
- Administrator
- Dokument z dnia:
- 2023-05-11 11:12:04
- Publikacja w dniu:
- 2023-05-11
- Zmiany:
- Podejrzyj
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim
- Wytworzył:
- Administrator
- Opublikował:
- Administrator
- Dokument z dnia:
- 2023-05-11 10:54:09
- Publikacja w dniu:
- 2023-05-11
- Zmiany:
- Podejrzyj
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim
- Wytworzył:
- Administrator
- Opublikował:
- Administrator
- Dokument z dnia:
- 2023-05-11 10:53:41
- Publikacja w dniu:
- 2023-05-11
- Zmiany:
- Podejrzyj
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim
- Wytworzył:
- Z-ca Kierownika Oddziału Gospodarczego
- Opublikował:
- Jakub Burchardt
- Dokument z dnia:
- 2023-05-11 07:48:36
- Publikacja w dniu:
- 2023-05-11
- Zmiany:
- Podejrzyj
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim
- Wytworzył:
- Z-ca Kierownika Oddziału Gospodarczego
- Opublikował:
- Jakub Burchardt
- Dokument z dnia:
- 2023-05-10 15:15:09
- Publikacja w dniu:
- 2023-05-10
- Zmiany:
- Podejrzyj
Dane teleadresowe
Sąd Rejonowy
w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Chopina 52 bl.10 i 15
66-400 Gorzów Wielkopolski
Tel. (095) 7256 501, 503, 504 (BOI)
Tel. (095) 725 64 00 (centrala)
Serwis pełni funkcję strony Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Gorzowie Wielkopolskim
2023 Copyright by Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim